آرامش
 
عشق واقعی
دیدار من و تو
 
 
دو شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : ღ♥takdel♥ღ

قلب من می گیره از این فاصله
کاش بشه نزدیک تر باشیم یه کم
این سکوتو باید از حالا شکست
کاش بگیم حرفامونو راحت به هم

تو اگه دلگیری و حالت بده
من چه جوری بی تفاوت بگذرم؟


کاش بشه تنهاییاتو پر کنم
گرچه شاید از تو هم تنهاترم

پیش من از رفتنت چیزی نگو
فرصت شک کردنو از من بگیر
من می خوام باور کنم همراهمی
تکیه گاهم باش، توی این مسیر

من به این دیوونه بودن راضیَم
حتی آشوبت برام آرامشه
باید آروم شم که آرومت کنم
باید این دیوونگی عادت بشه

با تو شیرینه همین آوارگی
من کنارت "خونه" رو حس می کنم
مطمئنم آخرش زیر یه سقف
می رسه دستای تنهامون به هم

از من گرفتی ناگهان گرمای خود را

لبخند های مست و بی پروای خود را



تانشکفد احساس زنبق های وحشی

تا پرکنی از خون دلها پای خود را



نفرین بر این ماه و پلنگ زخم خورده

نفرین برآنکه خط زده دنیای خود را



دوزخ نشینم کرده ای آرام آرام

دادی به دستم سیب ناپیدای خود را

www.pix2pix.org

 

 



حالا نمایان می کنی یکبار دیگر

از پشت پرده چهره ی حوای خود را



یکتا پرستی را رها کردم چرا که

درمن نشاندی جای آن بودای خود را



مجنون تر از مجنون خیابان گرد و رسوا

درجستجویم روز و شب لیلای خود را



آرامشم را باردیگر باز گردان

تا با تو من پیدا کنم فردای خود را . .

 

 

من به دنبال کسی میگردم که نگاهش، نفسش بوی خدا را دارد.


همه جان مهتاب است؛مست آلوده به عشق؛بی صدا اما نه!


همه جانش فریاد؛ همه روحش بی تاب!


من به دنبال کسی میگردم که تقدس ز نگاهش جاریست!!


حسرت و سوختن وآه چه سود؟


تا خدا خواهم رفت؛درپی یافتنش من به دنبال کسی میگردم که نگاهش،

نفسش بوی خدا را دارد.


همه جان مهتاب است؛مست آلوده به عشق؛بی صدا اما نه!همه جانش فریاد؛

همه روحش بی تاب!


تا خدا خواهم رفت؛درپی یافتنش سر به افق خواهم کوفت.


اشک وآه و سخن وناله چه سود..


سر به افق خواهم کوفت.


اشک وآه و سخن وناله چه سود..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به نام خدایی که هستی را با مرگ, دوستی را بی رنگ, زندگی را با رنگ, عشق را رنگارنگ, رنگین کمان را هفت رنگ, شاپرک را صد رنگ, و من را دلتنگ دوستان آفرید..... سلام به همه ی دوستای گلم خوش اومدید به وبلاگ خودتون امیدوارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس manotolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 103582
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





فال حافظ




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

تعبیر خواب آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


..
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران