خدایا...
 
عشق واقعی
دیدار من و تو
 
 
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : ღ♥takdel♥ღ

خدايا فقط تو را مي خواهم.....باور کرده ام که فقط تويي سنگ صبور حرف هايمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
مي ترسم از اينکه بگم دوسش دارم...اون نمي دونه که با دل من چه کرده...نمي دونه که دلي رو اسير خودش کردهبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
هنوز در باورم نيست که دل به اون دادم و اون شده همه هستي امبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
روز هاي اول آشنايي را بياد مياورم آمدنش زيبا بود ...آنقدر زيبا حرف مي زد که به راحتي دل به او باختم و او شد اولين عشقم در زندگيبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بارالها گويي تو تمام زيبايي هاي عالم را در چهره و کلام او نهاده بوديبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
واين گونه مرا اسير او کردي و دل کندن از او شد برايم محال و داشتنش بزرگترين ارزويم در زندگي
حالا که عاشقش شدم تو بگو چه کنم که تنهايم نگذارد....خدايا امشب به تو مي گويم چون تو تنها مونس تنهايي هايم هستي..بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
چگونه بگويم بدون او مي ميرم....او رفته و در باورم نيست نبودنش...بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
خود خوب مي دانم او مرا کودکي فرض کرد که نمي داند عشق چيست و براي عاشقي حرمتي قائل نمي باشدبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
مرا به بازي گرفت يا شايد....نمي دانم.....دگر هيچ نمي داني.. اعتراف مي کنم نفسم به بودن او وابسته استبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بعد رفتن او دگر اين نفس را هم نمي خواهم....حال تو بگو چه کنم ؟بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بار خدايا دوست دارم مرا بفهمد حتي براي يه لحظهبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به نام خدایی که هستی را با مرگ, دوستی را بی رنگ, زندگی را با رنگ, عشق را رنگارنگ, رنگین کمان را هفت رنگ, شاپرک را صد رنگ, و من را دلتنگ دوستان آفرید..... سلام به همه ی دوستای گلم خوش اومدید به وبلاگ خودتون امیدوارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس manotolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 103776
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





فال حافظ




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

تعبیر خواب آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


..
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران