دوراهی تو و قلبم
 
عشق واقعی
دیدار من و تو
 
 
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : ღ♥takdel♥ღ

 
 
 
 
 
گاهت با منه اما خيالت رو نمي دونم
 
 
 
 
 
تو اين راهي كه ميرم من يه بن بستيه مي دونم
 
 
 
 
 
من از حادثه لبريزم تو و خواب پريشوني
 
 
 
 
 
نگاهت مي كنم اما نگاهم رو نمي خوني
 
 
 
 
 
تو آغوش كدوم رويا تو رفتي كه فراموشي
 
 
 
 
 
صدات كردم و مثل شب سكوتي سرد و خاموشي
 
 
 
 
 
كدوم حسي تو رو از من گرفته مثه تنهايي
 
 
 
 
 
دل آرومي ندارم من تو اين لحظه كه اينجايي
 
 
 
 
 
به دنبال يه خورشيدم تو تن برفي دستات
 
 
 
 
 
خيالت پي كي رفته من و رد مي كنه چشمات
 
 
 
 
 
غروبهاي نگاه تو يه احساس غريبونست
 
 
 
 
 
پشيموني تو از اينكه كنارت دل ديوونست
 
 
 
 
 
تو اين راهي كه رفتم من دو راهي تو و قلبم
 
 
 
 
 
يه احساسي به تو دارم نميذاره كه برگردم
 
 
 
 
 
همونقدر كه ازم دوري خيالم به تو نزديكه
 
 
 
 
 
يه سوسوي ضعيفي هست نباشي خونه تاريكه
 
 
 
 
 
يه شب خواب تو رو ديدم يه عمررفته فراموشم
 
 
 
 
 
 
نميدم قلبت و حتي برنگردي به آغوشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به نام خدایی که هستی را با مرگ, دوستی را بی رنگ, زندگی را با رنگ, عشق را رنگارنگ, رنگین کمان را هفت رنگ, شاپرک را صد رنگ, و من را دلتنگ دوستان آفرید..... سلام به همه ی دوستای گلم خوش اومدید به وبلاگ خودتون امیدوارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس manotolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 103813
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





فال حافظ




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

تعبیر خواب آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


..
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران