نمی دونم
 
عشق واقعی
دیدار من و تو
 
 
سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : ღ♥takdel♥ღ

 

نمی دونم            دلم گم شده یا اونی که دل به او سپردم

 

نمی دونم              عشقم گم شده یا معشوقم

 

 

نمی دونم              اعتماد بی جا کردم یا بی جا به من اعتماد کردن

 

 

 

نمی دونم               لیا قت او را نداشتم یا او لایق من نبود

 

نمی دونم               من در حق عشقمان خیانت کردم یا او 

 

؟؟؟؟؟؟؟؟                 او قدر ندانست یا من                        نمی دونم

 

نمی دونم                خدااین رو قسمت ما کرد یا ما خود قسمت رو رقم زدیم

 

نمی دونم                چرا وقتی دل بستن سهل است دل کندن آسان نیست

 

نمی دونم                خدا به ما دل داد تا از دنیا ببریم یا دنیا رو داد تا دل بکنیم

 

 

 

(هنوز نمی دونم با بودن او زندگی سخت ایت یا بی او )

 

تحمل جای خالیش توی تک تک لحظه ها سخت تر است

 

یا شنیدن صدای شکستن قلبم

 

 

 

نمی دونم                  تو به من عشق رو آموختی یا میخواهی نفرت را یادم بدهی

 

نمی دونم                  که بگم چرا آمدی یا بپرسم که چرا رفتی

 

 

 

من نمی دونم  تو به من بگو

 

 

 

اما کار تو ......


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به نام خدایی که هستی را با مرگ, دوستی را بی رنگ, زندگی را با رنگ, عشق را رنگارنگ, رنگین کمان را هفت رنگ, شاپرک را صد رنگ, و من را دلتنگ دوستان آفرید..... سلام به همه ی دوستای گلم خوش اومدید به وبلاگ خودتون امیدوارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس manotolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 103660
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





فال حافظ




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

تعبیر خواب آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


..
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران