مراحل دوستي بين دختر و پسر
 
عشق واقعی
دیدار من و تو
 
 
یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : ღ♥takdel♥ღ

متني طنز و جالب درباره ي دوستي هاي امروزي بين دختر و پسر ها

 

مراحل دوستي بين دختر و پسر

دوستي دختر و پسر...

پسران/دختران در ۶ ماه اول دوستي

  نمي دونم چرا تو رو يه جور ديگه دوست دارم٬ هيچوقت چنين احساسي نداشتم.

۲ـ من روراست و صادقم.

۳ـ تو هموني هستي كه من دنبالش مي گشتم.

 

 مراحل دوستي بين دختر و پسر 


۴ـ بدون تو ميميرم.

۵ـ من با بقيه فرق دارم.

۶ـ من فقط با تو چت مي كنم.

 

 مراحل دوستي بين دختر و پسر

۷ـ تو تمام زندگي مني.

۸ـ تو معني عشق رو به من فهموندي.

۹ـ هيچوقت به من نگو خداحافظ .

مراحل دوستي بين دختر و پسر 

مراحل دوستي بين دختر و پسرمراحل دوستي بين دختر و پسرمراحل دوستي بين دختر و پسرمراحل دوستي بين دختر و پسر

پسران/دختران در ۶ ماه دوم دوستي

۱ـ دوست داشتن تنها كه كافي نيست.

۲ـ من كه نميتونم همه چيزو بهت بگم٬ توقع زيادي داري.

۳ـ شما پسرا/دخترا همتون يه مدلين.

مراحل دوستي بين دختر و پسر

۴ـ فكر ميكنم زيادي احساسي برخورد كردم.

۵ـ منم يه مردم/زنم٬مثل بقيه مردا/زنا

۶ـ چت تبادل نظره٬ تو بدبين شدي٬ مگه اشكالي داره!

۷ـ تمام زندگي كه در تو خلاصه نميشه٬ تو فقط بخشي از زندگي مني.

 مراحل دوستي بين دختر و پسر

۸ـ آدم به خيلي چيزا ميتونه عشق بورزه.

۹ـ دوران خوبي رو باهات داشتم٬ فراموشت نمي كنم٬ خوشبخت بشي٬ خداحافظ .

*مطالب بالا اگرچه تا حدَي درست است ولي مطلق نيست و ممكن است در مورد دختران

و پسران٬ بنا بر احساسات و شخصيَت ها و طرز فكرهاي گوناگون ٬ متفاوت باشد

زيبا باشيد

کاریکاتور

فرانسه :
پسر: بن ژور مادام! حقیقتش رو بخواید من از شما خوشم آمده و میخواهم اگر افتخار بدید با هم آشنا شیم!
دختر: با کمال میل موسیو!

ایتالیا :
پسر: خانوم من واقعا شمارو از صمیم قلب دوست دارم و بسیار مایلم که بیشتر با شما آشنا شم!
دختر: من هم از شما خوشم اومده و پیشنهاد شمارو با
کمال میل می پذیرم!

انگلیس :
پسر: با عرض سلام خدمت شما خانوم محترم!
خانوم من چند وقت هست که از شما خوشم اومده می میخوام اگه مایل باشید باهم باشیم!
دختر: چرا که نه؟ میتونیم در کنار هم باشیم!

و اما ایران :
پسر: پیــــــــــــــــــس … پیس پیس …
پـــــــــــــــــــــــی ــــــــــــــــس … پیییییییییییییس …
ســــــــوووووووو … ســــــــــوووو …
ســــــــــــس … ســــــــــــــــــــــــ ـــــــــــس …
پــــــــِـخخخخخخخخخ … چِــخـــــــــــــــه …
هووووووی با تواما! بیا شماره مو بگیر بزنگ!
دختر: خفه شو! کصافطِ عوضی! مگه خودت خوار و مادر نداری
راه افتادی دنبالِ ناموس مردم،بی ناموس!
شماره تو میگیرم فقط واسه اینکه شرتو زود کم کنی!
ساعت ۱۰ زنگ میزنم!

نظر بذار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به نام خدایی که هستی را با مرگ, دوستی را بی رنگ, زندگی را با رنگ, عشق را رنگارنگ, رنگین کمان را هفت رنگ, شاپرک را صد رنگ, و من را دلتنگ دوستان آفرید..... سلام به همه ی دوستای گلم خوش اومدید به وبلاگ خودتون امیدوارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس manotolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 103716
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





فال حافظ




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

تعبیر خواب آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


..
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران