دوستت میدارم ....
 
عشق واقعی
دیدار من و تو
 
 
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : ღ♥takdel♥ღ

یکی را دوست میدارم
 
یکی را دوست میدارم همان کسی که شب و روز به یادش هستم و لحظات سرد زندگی را با گرمای عشق اومیگذرانم!
 
کسی را دوست میدارم که میدانم هیچگاه به او نخواهم رسید و هیچگاه نمیتوانم دستانش را بفشارم!
 
یکی را دوست میدارم ، بیشتر از هر کسی ،همان کسی که مرا اسیر قلبش کرد
 
یکی را دوست میدارم ، که میدانم او دیگربرایم یکی نیست ، او برایم یک دنیاست!
 
یکی را برای همیشه دوست میدارم ، کسی برای همیشه در قلب من است
 
کسی که هرگز اشکهایم را ندید و ندید که چگونه از غم دوری و دلتنگی اش پریشانم!
 
یکی را تا ابد دوست میدارم ، کسی که در دنیا تنها کسی است که در قلبم نشسته است
 
یکی را در قلب خویش عاشقانه دوست میدارم ،کسی که نگاه عاشقانه ام به سوی اوست
 
 آری یکی را از ته دل صادقانه دوست میدارم ،کسی زندگی ام با وجود او معنی پیدا کرد!
 
یکی را دوست میدارم!
 
نمیداند که چقدر دوستش دارم
 
یکی را با همین قلب شکسته ام ، با تمام احساساتم ، بی بهانه دوست میدارم
 
وجود اینکه قلبم شکسته اما هنوز هم در این قلب شکسته ام جا دارد
 
یکی را دوست میدارم
 
با اینکه این دوست داشتن دیوانگیست اما
 
من دیوانه تنها او را دوست میدارم
 
او همان دوست ويار وشنونده شبهاي دلتنگي و تيره و تار من است
 
آري ، او همان روشني بخش افکار خاموش من است
 
همان که در غربت دنياي مجازي به سراغم امد ومرا اشناي خود ساخت و مرا باخود به دشت دوستي ها بر
 
همان کسي از ديار غربت امد وشد اشناي من ودلتنگي هاي من
 
را به جای همه ی کسانی که نشناختم دوستت می دارم
 
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
 
تو را به اندازه خودت,اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم
 
اندازه قطرات باران,اندازه ستاره های آسمان دوست می دارم
 
تو را به جای هم روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم
 
دوستت دارم به اندازه داستان بی پایان لیلی و مجنون های دنیا
 
یکی را دوست میدارم
 
یکی را دوست میدارم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به نام خدایی که هستی را با مرگ, دوستی را بی رنگ, زندگی را با رنگ, عشق را رنگارنگ, رنگین کمان را هفت رنگ, شاپرک را صد رنگ, و من را دلتنگ دوستان آفرید..... سلام به همه ی دوستای گلم خوش اومدید به وبلاگ خودتون امیدوارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس manotolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 103749
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





فال حافظ




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

تعبیر خواب آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


..
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران